Zwroty i wymiany

Zwroty i wymiany

Zwrotów produktów przeterminowanych nie przyjmujemy. Dokonujemy wymian lub zwrotów produktów, których data ważności mija minimum miesiąc przed zgłoszeniem chęci wymiany czy zwrotu. Takie produkty trafiają do instytucji użyteczności publicznej jak Banki Żywności itp. W przypadku chęci wymiany prosimy sprawdzić czy odsyłany produkt nie ma naklejonych cen, adnotacji sprzedawcy itp. Tylko produkty w nienaruszonym stanie podlegają wymianie, wyjątkiem są produkty reklamacyjne.

Produkt przeterminowany podlega utylizacji. Choć są to bardzo rzadkie sytuacje to jednak mogą się zdarzyć i prosimy mieć to na uwadze przy planowaniu zatowarowania. Kaszki ważne są 12 miesięcy od daty produkcji. Staramy się zachowywać minimalny termin przy transporcie od 3 miesięcy do terminu ważności. Owoce oraz warzywa ważne są rok lub dwa lata od daty produkcji.

Jeżeli produkty podlegają wymianie to prosimy o wiadomość e-mail na adres: hurt@helpa.pl z następującymi danymi:

Rodzaj Produktu / Data Ważnosci / Ilość

Po otrzymaniu maila potwierdzającego przyjęcie zlecenia wymiany prosimy odesłać na własny koszt produkty na adres magazynu:

HELPA Sp. z o.o. ul. Kineskopowa 1D 05-500 Piaseczno

Po otrzymaniu od Państwa produktów i przeprowadzeniu kontroli stanu dostarczonego produktu, wysyłamy na nasz koszt produkty na wymianę.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl